Saobracajni fakultet
Pretraga
Home
 

Studijski program: SAOBRAĆAJ

Vrsta i nivo studija: Diplomske akademske studije - master

Naziv predmeta: Odnosi sa javnošću i integrisane marketing komunikacije u transportu

Nastavnici: Po planu angažovanja za tekuću školsku godinu

Broj kredita: 6 ESPB

Status predmeta: Izborni

Uslov: Nema posebnih uslova

Cilj predmeta

Upoznavanje studenata sa osnovnim pojmovima i aspektima odnosa sa javnošću i integrisanih marketing komunikacija (IMK) transportnih i komunikacionih organizacija u savremenim uslovima poslovanja.

Ishod predmeta

Svaki student bi trebalo da bude sposoban da:

- definiše modele, veštine i tehnike savremenog marketinga u transportu  
- definiše pojam odnosa sa javnošću u transportu
- definiše pojmove komunikacije i poslovne komunikacije, kao deo marketing komunikacija
- opiše i analizira uticaje specifičnosti transportnog sektora i socio-ekonomskih trendova razvoja na vrste i tehnike odnosa sa javnošću i marketing komunikacije u transportnom  i komunikacionom sektoru


Najbolji studenti bi trebalo da budu sposobni da:

-    razlikuju i analiziraju primere iz prakse - studije slučaja IMK i marketing miksa u transportu i komunikacijama  sa posebnim osvrtom na rešavanje ključnih problema održivog transporta.

Sadržaj predmeta

Teorijska nastava:
Pregled savremenih trendova razvoja i karakteristika transportnog i komunikacionog sektora/usluga; Pojam modeli i veštine savremenog marketinga u transportu;  Pojam komunikacija, poslovnih komunikacija, integrisanih marketing komunikacija i odnosa s javnošću;  Odnosi s javnošću u okviru transportne politike i strategija marketing miksa. Planiranje i organizacija odnosa s javnošću;  Značaj novih informaciono-komunikacionih tehnologija za odnose sa javnošću i integrisane marketing komunikacije u transportu

Praktična nastava:
Svaki student u okviru vežbi brani seminarski rad koji je u skladu sa nastavnom jedinicom. Dodatno, studenti vrše samostalna istraživanja primera dobre prakse komunikacionih strategija, kampanja, lobiranja transportnih kompanija i predstavljaju rezultate istraživanja u okviru grupnih projektnih radova.

Literatura

  1. V. Filipović, M.Kostić, S. Prohaska, Odnosi s javnošću, FON, Beograd, Srbija, 2001.,
  2. Z. Tomić, Komunikologija, Čigoja, Beograd , Srbija, 2004.,
  3. D. Petrović, U međumrežju-Internet i  novi obrasci društvenosti, SF&ISIFF, Beograd, Srbija,2008.

Broj časova aktivne nastave

Ostali časovi

Predavanja:

2

Vežbe:

2

Drugi oblici nastave:

1

Studijski istraživački rad:

2

3

Metode izvođenja nastave

Predavanja ex-katedra, vežbe, interaktivne radionice, studije slučaja, debate, projektni radovi

Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)

Predispitne obaveze

Poena:

Završni ispit

Poena:

Aktivnost u toku nastave

0 -10

Usmeni ispit

40

Seminarski rad

6-10

 

 

Kolokvijum

10-20

 

 

Projektni rad

6-15

 

 

Prisustvo

5

 

 

 
© Univerzitet u Beogradu - Saobracajni fakultet 2006-2010.