Saobracajni fakultet
Pretraga
Home
 

Студијски програм: САОБРАЋАЈ

Врста и ниво студија: Дипломске академске студије - мастер

Назив предмета: Односи са јавношћу и интегрисане маркетинг комуникације у транспорту

Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годину

Број кредита: 6 ЕСПБ

Статус предмета: Изборни

Услов: Нема посебних услова

Циљ предмета

Упознавање студената са основним појмовима и аспектима односа са јавношћу и интегрисаних маркетинг комуникација (ИМК) транспортних и комуникационих организација у савременим условима пословања.

Исход предмета

Сваки студент би требало да буде способан да:

- дефинише моделе, вештине и технике савременог маркетинга у транспорту  
- дефинише појам односа са јавношћу у транспорту
- дефинише појмове комуникације и пословне комуникације, као део маркетинг комуникација
- опише и анализира утицаје специфичности транспортног сектора и социо-економских трендова развоја на врсте и технике односа са јавношћу и маркетинг комуникације у транспортном  и комуникационом сектору


Најбољи студенти би требало да буду способни да:

-    разликују и анализирају примере из праксе - студије случаја ИМК и маркетинг микса у транспорту и комуникацијама  са посебним освртом на решавање кључних проблема одрживог транспорта.

Садржај предмета

Теоријска настава:
Преглед савремених трендова развоја и карактеристика транспортног и комуникационог сектора/услуга; Појам модели и вештине савременог маркетинга у транспорту;  Појам комуникација, пословних комуникација, интегрисаних маркетинг комуникација и односа с јавношћу;  Односи с јавношћу у оквиру транспортне политике и стратегија маркетинг микса. Планирање и организација односа с јавношћу;  Значај нових информационо-комуникационих технологија за односе са јавношћу и интегрисане маркетинг комуникације у транспорту

Практична настава:
Сваки студент у оквиру вежби брани семинарски рад који је у складу са наставном јединицом. Додатно, студенти врше самостална истраживања примера добре праксе комуникационих стратегија, кампања, лобирања транспортних компанија и представљају резултате истраживања у оквиру групних пројектних радова.

Литература

  1. В. Филиповић, М.Костић, С. Прохаска, Односи с јавношћу, ФОН, Београд, Србија, 2001.,
  2. З. Томић, Комуникологија, Чигоја, Београд , Србија, 2004.,
  3. Д. Петровић, У међумрежју-Интернет и  нови обрасци друштвености, СФ&ИСИФФ, Београд, Србија,2008.

Број часова активне наставе

Остали часови

Предавања:

2

Вежбе:

2

Други облици наставе:

1

Студијски истраживачки рад:

2

3

Методе извођења наставе

Предавања ex-катедра, вежбе, интерактивне радионице, студије случаја, дебате, пројектни радови

Оцена знања (максимални број поена 100)

Предиспитне обавезе

Поена:

Завршни испит

Поена:

Активност у току наставе

0 -10

Усмени испит

40

Семинарски рад

6-10

 

 

Колоквијум

10-20

 

 

Пројектни рад

6-15

 

 

Присуство

5

 

 

 
© Универзитет у Београду - Саобраћајни факултет 2006-2010.