Saobracajni fakultet
Pretraga
Home
 

Studijski program: SAOBRAĆAJ

Vrsta i nivo studija: Diplomske akademske studije

Naziv predmeta: Upravljanje razvojem poslovne inteligencije
                                uslužnih mreža

Nastavnici: Po planu angažovanja za tekuću školsku godinu

Broj kredita: 5 ESPB

Status predmeta: izborni

Uslov: nema posebnih uslova

Cilj predmeta

Izučavanje tehnika i tehnologija za razvoj poslovne inteligencije preduzeća koja se bave uslugama.

Ishod predmeta

Svi studenti treba da znaju koje tehnike i tehnologije se koriste za uvođenje poslovne inteligencije u uslužne mreže, Načine formiranja Data Warehouse i njenih osnovne tehnike pretraživanja, osnovne procese uslužnih mreža i primene Data Warehouse u upravljanju tim procesima, Značaj upravljanja odnosima sa korisnicima.  Najbolji studenti treba da su osposobljeni da definišu procese  uslužnih mreža usmerenih na korisnika ( Building the Customer -Centric Enterprise)i odgovarajuće interakcije, znaju da vrše analize korišćenjem statističkih i OLAP tehnika i  MycroStrategy alata (IM DB2 Inteligent Miner for Data).

Sadržaj predmeta

Teorijska nastava:

-Tehnike i tehnologije za razvoj poslovne inteligenci; Razvoj Data                    Warehouse-DW kao fabrike informacija (Corporate Information Factory), Upravljanje razvojem DW-a preduzeća i odnosima sa korisnicima usluga (CRM),  Upravljanje gradnjom DW-a Upravljanje poslovnim procesima i bazama podataka uslužnih mreža  Projektovanje uslužnih mreža usmerenih na korisnika ( Building the Customer -Centric Enterprise), DW  tehnike za razvoj poslovne inteligencije; Korišćenje statističkih OLAP analiza i MycroStrategy alata (IM DB2 Inteligent Miner for Data)

Praktična nastava:

Izrada anketa za dobijanje osnovnih podataka za izradu poslovnih procesa brige o korisnicima, izrada specifičnih izveštaja korišćenjem statističkih OLAP analiza i MycroStrategy alata (IM DB2 Inteligent Miner for Data). Studije slučaja poslovne inteligencije uslužnih mreža.

Literatura

  1. P. Drucker Upravljanje u budućem društvu, M.E.P Consult Zagreb, Hrvatska, 2006.,
  2. Berry, Michael J. A., and Gordon Linoff, Data Mining Techniques  for Marketing , Sales and Customer Support. John Wiley & Sons, 1997.,
  3. Berry, Michael J. A., and Gordon Linoff Mastering Data Mining . John Wiley & Sons, 2000.,
  4. English, Larry P. Improving Data Warehouse and Business Information Quality. John Wiley & Sons, 1999.,
  5. Claudia Imhoff, Lisa Loftis, Jonathan G.Geiger: Building the Customer-Centric Enterprise; Data Warehousing Techniques for Supporting  Customer Relationship Management; John Wiley & Sons, Inc.; 2001.

Broj časova aktivne nastave

Ostali časovi

Predavanja:

2

Vežbe:

2

Drugi oblici nastave:

0

Studijski istraživački rad:

0

6

Metode izvođenja nastave

predavanja eh-katedra, vežbe u timovima koji se bave primerima najbolje prakse, simulacije i debate kroz odbrane seminarskih radova, izvođenje istraživanja procesa uslužnih mreža, izrada izveštaja korišćenjem statističkih i OLAP analiza.

Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)

Predispitne obaveze

Poena:

Završni ispit

Poena:

aktivnost u toku nastave

5

pismeni ispit

 

seminarski radovi

20

usmeni ispit

35

kolokvijumi

40

 

 

domaći zadaci

 

 

 

prezentacija projekta

 

 

 

 
© Univerzitet u Beogradu - Saobracajni fakultet 2006-2010.