Saobracajni fakultet
Pretraga
Home
 

Студијски програм: САОБРАЋАЈ

Врста и ниво студија: Дипломске академске студије

Назив предмета: Управљање развојем пословне интелигенције
                                услужних мрежа

Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годину

Број кредита: 5 ЕСПБ

Статус предмета: изборни

Услов: нема посебних услова

Циљ предмета

Изучавање техника и технологија за развој пословне интелигенције предузећа која се баве услугама.

Исход предмета

Сви студенти треба да знају које технике и технологије се користе за увођење пословне интелигенције у услужне мреже, Начине формирања Data Warehouse и њених основне технике претраживања, основне процесе услужних мрежа и примене Data Warehouse у управљању тим процесима, Значај управљања односима са корисницима.  Најбољи студенти треба да су оспособљени да дефинишу процесе  услужних мрежа усмерених на корисника ( Building the Customer -Centric Enterprise)и одговарајуће интеракције, знају да врше анализе коришћењем статистичких и OLAP техника и  MycroStrategy алата (IM DB2 Inteligent Miner for Data).

Садржај предмета

Теоријска настава:

-Технике и технологије за развој пословне интелигенци; Развој Data                    Warehouse-DW као фабрике информација (Corporate Information Factory), Управљање развојем DW-a предузећа и односима са корисницима услуга (CRM),  Управљање градњом DW-a Управљање пословним процесима и базама података услужних мрежа  Пројектовање услужних мрежа усмерених на корисника ( Building the Customer -Centric Enterprise), DW  технике за развој пословне интелигенције; Коришћење статистичких OLAP анализа и MycroStrategy алата (IM DB2 Inteligent Miner for Data)

Практична настава:

Израда анкета за добијање основних података за израду пословних процеса бриге о корисницима, израда специфичних извештаја коришћењем статистичких OLAP анализа и MycroStrategy алата (IM DB2 Inteligent Miner for Data). Студије случаја пословне интелигенције услужних мрежа.

Литература

  1. P. Drucker Upravljanje u budućem društvu, M.E.P Consult Zagreb, Hrvatska, 2006.,
  2. Berry, Michael J. A., and Gordon Linoff, Data Mining Techniques  for Marketing , Sales and Customer Support. John Wiley & Sons, 1997.,
  3. Berry, Michael J. A., and Gordon Linoff Mastering Data Mining . John Wiley & Sons, 2000.,
  4. English, Larry P. Improving Data Warehouse and Business Information Quality. John Wiley & Sons, 1999.,
  5. Claudia Imhoff, Lisa Loftis, Jonathan G.Geiger: Building the Customer-Centric Enterprise; Data Warehousing Techniques for Supporting  Customer Relationship Management; John Wiley & Sons, Inc.; 2001.

Број часова активне наставе

Остали часови

Предавања:

2

Вежбе:

2

Други облици наставе:

0

Студијски истраживачки рад:

0

6

Методе извођења наставе

предавања ех-катедра, вежбе у тимовима који се баве примерима најбоље праксе, симулације и дебате кроз одбране семинарских радова, извођење истраживања процеса услужних мрежа, израда извештаја коришћењем статистичких и ОЛАП анализа.

Оцена знања (максимални број поена 100)

Предиспитне обавезе

Поена:

Завршни испит

Поена:

активност у току наставе

5

писмени испит

 

семинарски радови

20

усмени испит

35

колоквијуми

40

 

 

домаћи задаци

 

 

 

презентација пројекта

 

 

 

 
© Универзитет у Београду - Саобраћајни факултет 2006-2010.