Master moduli
- Železnički saobraćaj i transport (MŽE)
- Saobraćajno inženjerstvo (MSI)
- Vodni saobraćaj i transport (MVD)
- Inženjerstvo gradskog i drumskog transporta (MIT)
- Bezbednost drumskog saobraćaja
- Vazdušni saobraćaj i transport (MVZ)
- Logistika (MLO)
- Telekomunikacioni saobraćaj i mreže (MTS)
- Menadzment i ekonomija u transportu i komunikacijama (MMT)
- Poštanski saobraćaj i mreže (MPS)
- Operaciona istraživanja u saobraćaju (MOI)
Vesti
Studijski program: SAOBRAĆAJ
Vrsta i nivo studija: Diplomske akademske studije
Naziv predmeta: Upravljanje marketingom u logistici
Nastavnici: Po planu angažovanja za tekuću školsku godinuBroj kredita: 6 ESPB
Status predmeta: izborni
Uslov: nema posebnih uslova
Cilj predmeta |
||||||
Osnovni cilj ovog predmeta je da se studenti detaljnije upoznaju sa različitim pristupima i postupcima upravljanja marketingom i da se osposobe za samostalnu primenu određenih modaliteta planiranja, organizacije i upravljanja marketing aktivnostima logističkih sistema. |
||||||
Ishod predmeta |
||||||
Student će biti sposoban da: planira, organizuje, analizira i kontroliše marketing aktivnosti logističkih sistema. Na osnovu stečenih znanja biće osposobljen da odlučuje o marketing ciljevima i instrumentima, da kreira logističke usluge u funkciji zadovoljstva korisnika, upravlja odnosima sa korisnicima i razvija različite marketing i poslovne strategije logističkih kompanija. |
||||||
Sadržaj predmeta |
||||||
Teorijska nastava: Pristupi i dimenzije upravljanja marketingom u logistici; Istraživanje marketing okruženja; Planiranje i kontrola marketing aktivnosti; Organizacija marketing funkcije u logističkim sistemima; Marketing odlučivanje; Marketing informacioni sistem (MIS); Strateška analiza i izbor marketing strategija; Strategija pozicioniranja na logističkom tržištu; Upravnjalje promotivnim aktivnostima; Odlučivanje o instrumentima marketinga za logističke usluge; Izrada marketing plana i sprovođenje marketing programa; Kreiranje logističke usluge kao integralnog dela koncepta vrednosti za potrošača; Upravljanje logističkim uslugama u lancu vrednosti; Marketing odnosa i upravljanje odnosima sa korisnicima (CRM); Upravljanje zadovoljstvom korisnika logističkih usluga; Strategija zadržavanja; Modeliranje satisfakcije i lojalnost korisnika; Modeli ponašanja korisnika logističkih usluga.
Praktična nastava: Kroz konkretne zadatke na vežbama i samostalan rad (studija slučaja), student će razvijati i primenjivati određene postupke i modele upravljanja marketing aktivnostima u realnim logističkim sistemima. Kroz timske prezentacije i interaktivne radionice studenti će definisati, razmatrati, kritikovati i usvajati različite scenarije marketinga u logističkim kompanijama. Na časovima vežbi studenti će kreirati marketing plan i program logističkih sistema. |
||||||
Literatura |
||||||
|
||||||
Broj časova aktivne nastave |
Ostali časovi |
|||||
Predavanja: 2 |
Vežbe: 2 |
Drugi oblici nastave: 0 |
Studijski istraživački rad: 0 |
8 |
||
Metode izvođenja nastave |
||||||
predavanja ex-katedra, vežbe, interaktivne radionice, studije slučaja, timske prezentacije. |
||||||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) |
||||||
Predispitne obaveze |
Poena: |
Završni ispit |
Poena: |
|||
aktivnost u toku nastave |
10 |
pismeni ispit |
25 |
|||
seminarski radovi |
20 |
usmeni ispit |
30 |
|||
kolokvijumi |
- |
|
|
|||
domaći zadaci |
5 |
|
|
|||
prezentacija projekta |
10 |
|
|