Мастер модули
- Железнички саобраћај и транспорт (MЖE)
- Саобраћајно инжењерство (МСИ)
- Водни саобраћај и транспорт (МВД)
- Инжењерство друмског и градског транспорта (МИТ)
- Безбедност друмског саобраћаја (МБД)
- Ваздушни саобраћај и транспорт (МВЗ)
- Логистика (МЛО)
- Телекомуникациони саобраћај и мреже (МТС)
- Менаџмент и економија у транспорту и комуникацијама (ММТ)
- Поштански саобраћај и мреже (МПС)
- Операциона истраживања у саобраћају (МОИ)
Вести
Студијски програм: САОБРАЋАЈ
Врста и ниво студија: Дипломске академске студије
Назив предмета: Управљање маркетингом у логистици
Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годинуБрој кредита: 6 ЕСПБ
Статус предмета: изборни
Услов: нема посебних услова
Циљ предмета |
||||||
Основни циљ овог предмета је да се студенти детаљније упознају са различитим приступима и поступцима управљања маркетингом и да се оспособе за самосталну примену одређених модалитета планирања, организације и управљања маркетинг активностима логистичких система. |
||||||
Исход предмета |
||||||
Студент ће бити способан да: планира, организује, анализира и контролише маркетинг активности логистичких система. На основу стечених знања биће оспособљен да одлучује о маркетинг циљевима и инструментима, да креира логистичке услуге у функцији задовољства корисника, управља односима са корисницима и развија различите маркетинг и пословне стратегије логистичких компанија. |
||||||
Садржај предмета |
||||||
Теоријска настава: Приступи и димензије управљања маркетингом у логистици; Истраживањe маркетинг окружења; Планирање и контрола маркетинг активности; Организација маркетинг функције у логистичким системима; Маркетинг одлучивање; Маркетинг информациони систем (МИС); Стратешка анализа и избор маркетинг стратегија; Стратегија позиционирања на логистичком тржишту; Управњаље промотивним активностима; Одлучивање о инструментима маркетинга за логистичке услуге; Израда маркетинг плана и спровођење маркетинг програма; Креирање логистичке услуге као интегралног дела концепта вредности за потрошача; Управљање логистичким услугама у ланцу вредности; Маркетинг односа и управљање односима са корисницима (CRM); Управљање задовољством корисника логистичких услуга; Стратегија задржавања; Моделирање сатисфакције и лојалност корисника; Модели понашања корисника логистичких услуга.
Практична настава: Кроз конкретне задатке на вежбама и самосталан рад (студија случаја), студент ће развијати и примењивати одређене поступке и моделе управљања маркетинг активностима у реалним логистичким системима. Кроз тимске презентације и интерактивне радионице студенти ће дефинисати, разматрати, критиковати и усвајати различите сценарије маркетинга у логистичким компанијама. На часовима вежби студенти ће креирати маркетинг план и програм логистичких система. |
||||||
Литература |
||||||
|
||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови |
|||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 2 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад: 0 |
8 |
||
Методе извођења наставе |
||||||
предавања ex-катедра, вежбе, интерактивне радионице, студије случаја, тимске презентације. |
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена: |
Завршни испит |
Поена: |
|||
активност у току наставе |
10 |
писмени испит |
25 |
|||
семинарски радови |
20 |
усмени испит |
30 |
|||
колоквијуми |
- |
|
|
|||
домаћи задаци |
5 |
|
|
|||
презентација пројекта |
10 |
|
|