Master moduli
- Železnički saobraćaj i transport (MŽE)
- Saobraćajno inženjerstvo (MSI)
- Vodni saobraćaj i transport (MVD)
- Inženjerstvo gradskog i drumskog transporta (MIT)
- Bezbednost drumskog saobraćaja
- Vazdušni saobraćaj i transport (MVZ)
- Logistika (MLO)
- Telekomunikacioni saobraćaj i mreže (MTS)
- Menadzment i ekonomija u transportu i komunikacijama (MMT)
- Poštanski saobraćaj i mreže (MPS)
- Operaciona istraživanja u saobraćaju (MOI)
Vesti
Studijski program: SAOBRAĆAJ
Vrsta i nivo studija: Diplomske akademske studije - master
Naziv predmeta: Odnosi sa javnošću i integrisane marketing komunikacije u transportu
Nastavnici: Po planu angažovanja za tekuću školsku godinuBroj kredita: 6 ESPB
Status predmeta: Izborni
Uslov: Nema posebnih uslova
Cilj predmeta |
||||||
Upoznavanje studenata sa osnovnim pojmovima i aspektima odnosa sa javnošću i integrisanih marketing komunikacija (IMK) transportnih i komunikacionih organizacija u savremenim uslovima poslovanja. |
||||||
Ishod predmeta |
||||||
Svaki student bi trebalo da bude sposoban da: - definiše modele, veštine i tehnike savremenog marketinga u transportu - definiše pojam odnosa sa javnošću u transportu - definiše pojmove komunikacije i poslovne komunikacije, kao deo marketing komunikacija - opiše i analizira uticaje specifičnosti transportnog sektora i socio-ekonomskih trendova razvoja na vrste i tehnike odnosa sa javnošću i marketing komunikacije u transportnom i komunikacionom sektoru Najbolji studenti bi trebalo da budu sposobni da: - razlikuju i analiziraju primere iz prakse - studije slučaja IMK i marketing miksa u transportu i komunikacijama sa posebnim osvrtom na rešavanje ključnih problema održivog transporta. |
||||||
Sadržaj predmeta |
||||||
Teorijska nastava: Pregled savremenih trendova razvoja i karakteristika transportnog i komunikacionog sektora/usluga; Pojam modeli i veštine savremenog marketinga u transportu; Pojam komunikacija, poslovnih komunikacija, integrisanih marketing komunikacija i odnosa s javnošću; Odnosi s javnošću u okviru transportne politike i strategija marketing miksa. Planiranje i organizacija odnosa s javnošću; Značaj novih informaciono-komunikacionih tehnologija za odnose sa javnošću i integrisane marketing komunikacije u transportu Praktična nastava: Svaki student u okviru vežbi brani seminarski rad koji je u skladu sa nastavnom jedinicom. Dodatno, studenti vrše samostalna istraživanja primera dobre prakse komunikacionih strategija, kampanja, lobiranja transportnih kompanija i predstavljaju rezultate istraživanja u okviru grupnih projektnih radova. |
||||||
Literatura |
||||||
|
||||||
Broj časova aktivne nastave |
Ostali časovi |
|||||
Predavanja: 2 |
Vežbe: 2 |
Drugi oblici nastave: 1 |
Studijski istraživački rad: 2 |
3 |
||
Metode izvođenja nastave |
||||||
Predavanja ex-katedra, vežbe, interaktivne radionice, studije slučaja, debate, projektni radovi |
||||||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) |
||||||
Predispitne obaveze |
Poena: |
Završni ispit |
Poena: |
|||
Aktivnost u toku nastave |
0 -10 |
Usmeni ispit |
40 |
|||
Seminarski rad |
6-10 |
|
|
|||
Kolokvijum |
10-20 |
|
|
|||
Projektni rad |
6-15 |
|
|
|||
Prisustvo |
5 |
|
|