Master moduli
- Železnički saobraćaj i transport (MŽE)
- Saobraćajno inženjerstvo (MSI)
- Vodni saobraćaj i transport (MVD)
- Inženjerstvo gradskog i drumskog transporta (MIT)
- Bezbednost drumskog saobraćaja
- Vazdušni saobraćaj i transport (MVZ)
- Logistika (MLO)
- Telekomunikacioni saobraćaj i mreže (MTS)
- Menadzment i ekonomija u transportu i komunikacijama (MMT)
- Poštanski saobraćaj i mreže (MPS)
- Operaciona istraživanja u saobraćaju (MOI)
Vesti
Studijski program: SAOBRAĆAJ
Vrsta i nivo studija: Diplomske akademske studije
Naziv predmeta: Reinžinjering procesa u telekomunikacijama
Nastavnici: Po planu angažovanja za tekuću školsku godinuBroj kredita: 6 ESPB
Status predmeta: izborni
Uslov: nema posebnih uslova
Cilj predmeta |
||||||
Upoznavanje sa osnovama reinžinjeringa, mogućnostima transformacije delova operacija komunikacionih kompanija, metodama analiziranja lanca vrednosti pojedinih operativnih procesa, razvojem proizvoda prema potrebama korisnika, reinžinjering kao deo poslovne politike i identifikacija prednosti koje donosi. |
||||||
Ishod predmeta |
||||||
Svi studenti treba da znaju: osnove reinžinjeringa , osnovne operacije komunikacionih kompanija, lanac vrednosti pojedinih operacija, načine identifikacije zahteva korisnika. Najbolji studenti treba da budu osposobnjeni da primene procese reinžinjeringa na odnos prema korisnicima, delove poslovanja koji donose najveće prihode kao i mogućnosti provere primenjenih procesa. |
||||||
Sadržaj predmeta |
||||||
Teorijska nastava: Osnove reinžinjeringa, struktura komunikacionih kompanija, operatora i servis provajdera. Načini njihovog izlaska na tržište. Definisanje osnovnih operacija komunikacionih operatora, razvoj, kreiranje, prodaja i održavanje pojedinih servisa. Pregled prihoda od pojedinih operacija. Identifikacija lanca vrednosti komunikacione industrije. Povezanost reinžinjeringa i elektronskog poslovanja. Razumevanje potreba korisnika i reinžinjering procesa za odnose sa korisnicima. Proučavanje uspešnih strategija reinžinjeringa komunikacionih kompanija i promene poslovnih politika.
Praktična nastava: Primeri dobrih praksi. Istraživanje uticaja reinžinjeringa na pojedine procese operatora i servis provajdera. Reinžinjering u telekomunikacionoj industriji. |
||||||
Literatura |
||||||
|
||||||
Broj časova aktivne nastave |
Ostali časovi |
|||||
Predavanja: 3 |
Vežbe: 1 |
Drugi oblici nastave: 0 |
Studijski istraživački rad: 1 |
7 |
||
Metode izvođenja nastave |
||||||
predavanja ex-katedra, vežbe, studije slučaja, debate, simulacije, timske prezentacije i sl.
|
||||||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) |
||||||
Predispitne obaveze |
Poena: |
Završni ispit |
Poena: |
|||
aktivnost u toku nastave |
5 |
pismeni ispit |
|
|||
seminarski radovi |
20 |
usmeni ispit |
35 |
|||
kolokvijumi |
40 |
|
|
|||
domaći zadaci |
|
|
|
|||
prezentacija projekta |
|
|
|