Saobracajni fakultet
Pretraga
Home
 

Студијски програм: САОБРАЋАЈ

Врста и ниво студија: Дипломске академске студије

Назив предмета: Kвалитет услуга у комуникационом саобраћају

Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годину

Број кредита: 5 ЕСПБ

Статус предмета: изборни

Услов: нема

Циљ предмета

Упознавање студената са елементима квалитета услуга у поштанском и телекомуникационом саобраћају.

Исход предмета

По завршетку курса студент ће бити способан да:

  1. Анализира квалитет услуга у поштанском и телекомуникационом саобраћају;
  2. Дефинише акције које треба спровести у циљу унапређења кавалитета услуга у поштанском и телекомуникационом саобраћају;
  3. Аргументује менаџменту проблеме који су везани за квалитет услуга у поштанском и телекомуникационом саобраћају;
  4. Креира систем квалитета у поштанским и телекомуникационим системима.

Садржај предмета

Теоријска настава:

Квалитет у поштанском саобраћају. Квалитет услуга са становишта Светског поштанског савеза. Квалитет услуга према Генералном плану поштанских услуга. Анализа квалитета поштанских услуга. Квалитет рада поштанских шалтерских служби. Утицај економског фактора на ниво квалитета. Улога менаџмента у процесу унапређења квалитета поштанских услуга. Дизајнирање програма квалитета. Документација за систем квалитета у поштанском саобраћају. Општи модел квалитета сервиса у телекомуникационом саобраћају. Основни елементи концепта квалитета. Функционалне фазе у процесу успостављања и одржавања квалитета телекомуникационих сервиса. Ниво договора о квалитету телекомуникационих сервиса. Процес уговарања одговарајућег нивоа квалитета сервиса. Управљање и контрола квалитетом у телекомуникационом саобраћају.

Практична настава:

Под практичном наставом се подразумевају вежбе у рачунском центру и други облици наставе који подразумевају рад студената на изради докумената за систем квалитета у поштанским и телекомуникационим системима

 

Литература

  1. З. Бојковић, Д. Марковић, Елементи квалитета у поштанском и телекомуникационом саобраћају, Јантар. Београд, 1997.,
  2. Д. Зеленовић, Систем квалитета, Истраживачки технолошки центар, Нови Сад, 1995.,
  3. W. Shay, Савремене комуникационе технологије и мреже, Компјутер библиотека, Београд, 2004.,
  4. O. Heckmann, The Competitive Internet Service Provider, Technical University Darmstadt, Germany, 2001.

Број часова активне наставе

Остали часови

Предавања:

2

Вежбе:

2

Други облици наставе:

0

Студијски истраживачки рад:

0

6

Методе извођења наставе

предавања ex-катедра, вежбе, тимске презентације.

Оцена знања (максимални број поена 100)

Предиспитне обавезе

Поена:

Завршни испит

Поена:

активност у току наставе

 

писмени испит

 

семинарски радови

20

усмени испит

30

колоквијуми

50

 

 

домаћи задаци

 

 

 

презентација пројекта

 

 

 

 
© Универзитет у Београду - Саобраћајни факултет 2006-2010.