Мастер модули
- Железнички саобраћај и транспорт (MЖE)
- Саобраћајно инжењерство (МСИ)
- Водни саобраћај и транспорт (МВД)
- Инжењерство друмског и градског транспорта (МИТ)
- Безбедност друмског саобраћаја (МБД)
- Ваздушни саобраћај и транспорт (МВЗ)
- Логистика (МЛО)
- Телекомуникациони саобраћај и мреже (МТС)
- Менаџмент и економија у транспорту и комуникацијама (ММТ)
- Поштански саобраћај и мреже (МПС)
- Операциона истраживања у саобраћају (МОИ)
Вести
Студијски програм: САОБРАЋАЈ
Врста и ниво студија: Дипломске академске студије - мастер
Назив предмета: Односи са јавношћу и интегрисане маркетинг комуникације у транспорту
Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годинуБрој кредита: 6 ЕСПБ
Статус предмета: Изборни
Услов: Нема посебних услова
Циљ предмета |
||||||
Упознавање студената са основним појмовима и аспектима односа са јавношћу и интегрисаних маркетинг комуникација (ИМК) транспортних и комуникационих организација у савременим условима пословања. |
||||||
Исход предмета |
||||||
Сваки студент би требало да буде способан да: - дефинише моделе, вештине и технике савременог маркетинга у транспорту - дефинише појам односа са јавношћу у транспорту - дефинише појмове комуникације и пословне комуникације, као део маркетинг комуникација - опише и анализира утицаје специфичности транспортног сектора и социо-економских трендова развоја на врсте и технике односа са јавношћу и маркетинг комуникације у транспортном и комуникационом сектору Најбољи студенти би требало да буду способни да: - разликују и анализирају примере из праксе - студије случаја ИМК и маркетинг микса у транспорту и комуникацијама са посебним освртом на решавање кључних проблема одрживог транспорта. |
||||||
Садржај предмета |
||||||
Теоријска настава: Преглед савремених трендова развоја и карактеристика транспортног и комуникационог сектора/услуга; Појам модели и вештине савременог маркетинга у транспорту; Појам комуникација, пословних комуникација, интегрисаних маркетинг комуникација и односа с јавношћу; Односи с јавношћу у оквиру транспортне политике и стратегија маркетинг микса. Планирање и организација односа с јавношћу; Значај нових информационо-комуникационих технологија за односе са јавношћу и интегрисане маркетинг комуникације у транспорту Практична настава: Сваки студент у оквиру вежби брани семинарски рад који је у складу са наставном јединицом. Додатно, студенти врше самостална истраживања примера добре праксе комуникационих стратегија, кампања, лобирања транспортних компанија и представљају резултате истраживања у оквиру групних пројектних радова. |
||||||
Литература |
||||||
|
||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови |
|||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 2 |
Други облици наставе: 1 |
Студијски истраживачки рад: 2 |
3 |
||
Методе извођења наставе |
||||||
Предавања ex-катедра, вежбе, интерактивне радионице, студије случаја, дебате, пројектни радови |
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена: |
Завршни испит |
Поена: |
|||
Активност у току наставе |
0 -10 |
Усмени испит |
40 |
|||
Семинарски рад |
6-10 |
|
|
|||
Колоквијум |
10-20 |
|
|
|||
Пројектни рад |
6-15 |
|
|
|||
Присуство |
5 |
|
|