Мастер модули
- Железнички саобраћај и транспорт (MЖE)
- Саобраћајно инжењерство (МСИ)
- Водни саобраћај и транспорт (МВД)
- Инжењерство друмског и градског транспорта (МИТ)
- Безбедност друмског саобраћаја (МБД)
- Ваздушни саобраћај и транспорт (МВЗ)
- Логистика (МЛО)
- Телекомуникациони саобраћај и мреже (МТС)
- Менаџмент и економија у транспорту и комуникацијама (ММТ)
- Поштански саобраћај и мреже (МПС)
- Операциона истраживања у саобраћају (МОИ)
Вести
Студијски програм: САОБРАЋАЈ
Врста и ниво студија: Дипломске академске студије
Назив предмета: Реинжињеринг процеса у телекомуникацијама
Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годинуБрој кредита: 6 ЕСПБ
Статус предмета: изборни
Услов: нема посебних услова
Циљ предмета |
||||||
Упознавање са основама реинжињеринга, могућностима трансформације делова операција комуникационих компанија, методама анализиранја ланца вредности појединих оперативних процеса, развојем производа према потребама корисника, реинжињеринг као део пословне политике и идентификација предности које доноси. |
||||||
Исход предмета |
||||||
Сви студенти треба да знају: основе реинжињеринга , основне операције комуникационих компанија, ланац вредности појединих операција, начине идентификације захтева корисника. Најбољи студенти треба да буду оспособњени да примене процесе реинжињеринга на однос према корисницима, делове пословања који доносе највеће приходе као и могућности провере примењених процеса. |
||||||
Садржај предмета |
||||||
Теоријска настава: Основе реинжињеринга, структура комуникационих компанија, оператора и сервис провајдера. Начини њиховог изласка на тржиште. Дефинисанје основних операција комуникационих оператора, развој, креирање, продаја и одржавање појединих сервиса. Преглед прихода од појединих операција. Идентификација ланца вредности комуникационе индустрије. Повезаност реинжињеринга и електронског пословања. Разумевање потреба корисника и реинжињеринг процеса за односе са корисницима. Проучавање успешних стратегија реинжињеринга комуникационих компанија и промене пословних политика.
Практична настава: Примери добрих пракси. Истраживање утицаја реинжињеринга на поједине процесе оператора и сервис провајдера. Реинжињеринг у телекомуникационој индустрији. |
||||||
Литература |
||||||
|
||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови |
|||||
Предавања: 3 |
Вежбе: 1 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад: 1 |
7 |
||
Методе извођења наставе |
||||||
предавања ex-катедра, вежбе, студије случаја, дебате, симулације, тимске презентације и сл.
|
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена: |
Завршни испит |
Поена: |
|||
активност у току наставе |
5 |
писмени испит |
|
|||
семинарски радови |
20 |
усмени испит |
35 |
|||
колоквијуми |
40 |
|
|
|||
домаћи задаци |
|
|
|
|||
презентација пројекта |
|
|
|