Вести
Назив предмета: Планирање и управљање пословним процесима у телеком сектору |
||
Наставник или наставници: Госпић М. Наташа |
||
Статус предмета: изборни |
||
Број ЕСПБ: 7 |
||
Услов: Познавање телекомуникационих технологија; Познавање организације саобраћајних предузећа; Познавање основа стратешког менажмента и процеса одлучивања; Познавање операционих метода; Познавање база података; Познавање експертских система |
||
Циљ предмета
Студенти ће бити оспособљени да самостално планирају процесе који се одвијају код телеком оператора и сервис провајдера са циљем њихове оптимизације. Радиће на упоређивању различитих алата у изградњи управљачких платформи и аналитичких база података (Dataware house) које омогућавају да се добију потребне информације из расположивих података за различите процесе (планирање новог сервиса, креирање, активирање и одржавање- процеси рада на вишем нивоу. |
||
Исход предмета
Студенти ће бити оспособљени да применом процеса и подпроцеса у телекомуникацијама (на нивоу управљања корисничким приступом, у самој организацији или у њеном делу) дају самосталне предлоге за реинжињеринг посматране компаније. |
||
Садржај предмета
Процеси у телекомуникацијама; Утицај спољњих и унутрашњих фактора на развој процеса. Планирање процеса у развоју новог телекомуникационог сервиса; Алати за управљање процесима; Улога Data warehouse; Управљање корисничким приступом; Примена мапе телекомуникационих процеса (ТОМ и еТОМ); Експертски системи на слоју управљања пословањем. Примери добре праксе. Улога процеса у реинжињерингу телекомуникационе компаније. |
||
Препоручена литература
1. Gospić N., Widl W, Vučković D., Kostin A., " Osnove upravljanja telekomunikacijama", 2004, Saobraćajni fakultet i Akademska misao; |
||
Број часова активне наставе |
предавања: 3 |
Студијски истраживачки рад: 3 |
Методе извођења наставе Предавања ex-катедра, вежбе, интерактивне радионице, студије случаја, дебате, тимске презентације |
||
Оцена знања (максимални број поена 100) семинарски радови - 50, усмени испит - 50
|