Здружена катедра за бродове и бродску енергетику
News
МВДЛС203
Студијски програм: САОБРАЋАЈ
Врста и ниво студија: Дипломске академске студије
Назив предмета: Моделирање ланаца снабдевања
Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годинуБрој кредита: 6 ЕСПБ
Статус предмета: изборни
Услов: нема посебних услова
|
Циљ предмета |
||||||
|
Упознавање студената са категоријама процеса у токовима материјала од извора сировина до крајњег потрошача. Истраживање специфичности везаних за релевантне факторе при анализи и дизајну ланаца снабдевања. Утицај начина финансирања, тарифа, локалних ограничења, регионалних услова (ниво привредног развоја, трговине,...) и др., на генерисање потенцијалних проблема у ланцима снабдевања. Значај моделирања процеса у ланцима снабдевања и правци развоја метода и модела за анализу и дизајн ланаца снабдевања. Перформансе ланаца снабдевања. |
||||||
|
Исход предмета |
||||||
|
По завршетку курса, студент ће бити способан да:
|
||||||
|
Садржај предмета |
||||||
|
Теоријска настава: Дефинисање ланаца снабдевања; Карактеристични процеси у ланцима снабдевања. Истраживање међузависности лоцирања ресурса, динамике производње, управљања залихама и токовима транспорта у оквиру ланаца снбадевања. Конфигурација логистичке мреже. Идентификација меродавних фактора за развој и имплементацију ланаца снабдевања. Карактеристични модели који се примењују у одређеним конфигурацијама ланаца снабдевања. Ефекти примене неких модела на релевантне перформансе ланаца снабдевања. Утврђивање перформанси ланаца снабдевања - у општем смислу и за специфичне ланце снабдевања; Значај правилног моделирања прогнозе захтева у ланцима снабдевања. Глобални ланци снабдевања, B2B стратегије, значај примене e-commerce и савремених информационих технологија. Практична настава: Подразумева вежбе; израда семинарског рада. кроз ове облике наставе, нарочито самостални рад студената, остварује се надградња и разрада теоријске наставе. |
||||||
|
Литература |
||||||
|
||||||
|
Број часова активне наставе |
Остали часови |
|||||
|
Предавања: 2 |
Вежбе: 2 |
Други облици наставе: 1 |
Студијски истраживачки рад: 3 |
4 |
||
|
Методе извођења наставе |
||||||
|
предавања и вежбе ex-катедра, видео-презентације, студије случаја из разних извора, дебате, симулације и сл. |
||||||
|
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||
|
Предиспитне обавезе |
Поена: |
Завршни испит |
Поена: |
|||
|
активност у току наставе |
20 |
писмени испит |
30 |
|||
|
колоквијуми |
20 |
|
|
|||
|
презентација пројекта |
30 |
|
|
|||










