Мастер модули
- Railway traffic and transport
- Traffic Engineering
- Waterway transport and traffic
- Transport engineering
- Road traffic safety
- Air Traffic and Transport
- Logistics
- Telecommunication traffic and networks
- Management and economy in transportation and communications
- Postal traffic and networks
- Operations Research in Traffic
News
Студијски програм: САОБРАЋАЈ
Врста и ниво студија: Дипломске академске студије
Назив предмета: Анализа ризика
Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годинуБрој кредита: 6 ЕСПБ
Статус предмета: изборни
Услов: нема посебних услова
Циљ предмета |
||||||
Упознавање студената са математичким методама којима се спроводи анализа и квантификација ризика, као и утврђивање нивоа ризика, на основу кога се могу доносити одлуке које би повећале ниво безбедности у железничком саобраћају. |
||||||
Исход предмета |
||||||
Након завршеног курса, најбољи студенти ће бити оспособљени да дефинишу и опишу основне поставке и методе теорије ризика, да креирају могућа сценарија и стабла догађаја при извршењу задатих активности и инвестиционих улагања везаних за одвијање железничког саобраћаја и железничку инфраструктуру и изврше анализу и квантификацију ризика задатих активности и инвестиција. При томе, сваки студент ће бити оспособљен да дефинишe и опишe основне поставке и методе теорије ризика, да анализира задата сценарија и стабла догађаја при извршењу задатих активности и инвестиционих улагања везаних за одвијање железничког саобраћаја и железничку инфраструктуру и изврше анализу ризика задатих активности и инвестиција. |
||||||
Садржај предмета |
||||||
Теоријска настава: Основни концепт система анализе, преглед метода, основни концепт сценарија, основни елементи сценарија, конструкција стабла и сценарија, Булеова алгебра и примена код сценарија, одређивање минималног Cut Set-a, тхнике евалуације сценарија. Практична настава: Разрада садржаја са предавања, рачунске вежбе и примери, семинарски рад |
||||||
Литература |
||||||
1. W. E. Vesely, F. F. Goldberg, N. H. Roberts, D. F. Haas, Fault tree handbook, Washington, USA, 1981. |
||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови |
|||||
Предавања: 2 |
Вежбе: 1 |
Други облици наставе: 2 |
Студијски истраживачки рад: 2 |
5 |
||
Методе извођења наставе |
||||||
Предавања се изводе у виду аудиторних вежби и предавања |
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена: |
Завршни испит |
Поена: |
|||
активност у току наставе |
10 |
писмени испит |
|
|||
семинарски радови |
10 |
усмени испит |
50 |
|||
колоквијуми |
30 |
|
|
|||
домаћи задаци |
|
|
|
|||
презентација пројекта |
|
|
|