Мастер модули
- Railway traffic and transport
- Traffic Engineering
- Waterway transport and traffic
- Transport engineering
- Road traffic safety
- Air Traffic and Transport
- Logistics
- Telecommunication traffic and networks
- Management and economy in transportation and communications
- Postal traffic and networks
- Operations Research in Traffic
News
Студијски програм: САОБРАЋАЈ
Врста и ниво студија: Дипломске академске студије
Назив предмета: Сложени задаци линеарног и целобројног програмирања
са применама у саобраћају и транспорту
Наставници: По плану ангажовања за текућу школску годину
Број кредита: 6 ЕСПБ
Статус предмета: обавезни
Услов: Oперациона истраживања на Основним академским студијама
Циљ предмета |
||||||
Много детаљније упознавање са Линеарним и Целобројним програмирањем него што је то случај током Основних академских студија и овладавање готовим софтвером у овој области. |
||||||
Исход предмета |
||||||
Сваки студент ће по завршетку курса бити способан да:
Најбољи студент ће моћи да
|
||||||
Садржај предмета |
||||||
Теоријска настава: Основне методе за решавање сложених оптимизационих задатака Линеарног и Целобројног програмирања. Примери сложених задатака у саобраћају и транспорту. Практична настава: У оквиру вежби се раде задаци из свих методских јединица које се изводе оквиру теоријске наставе. Упознавање са готовим софтвером који омогућава решавање задатака великих димензија. Израда и презентација самосталног сложеног задатка. |
||||||
Литература |
||||||
|
||||||
Број часова активне наставе |
Остали часови |
|||||
Предавања: 3 |
Вежбе: 2 |
Други облици наставе: 0 |
Студијски истраживачки рад: 0 |
7 |
||
Методе извођења наставе |
||||||
предавања ex-катедра, вежбе, рад у рачунарској учионици |
||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) |
||||||
Предиспитне обавезе |
Поена: |
Завршни испит |
Поена: |
|||
активност у току наставе |
|
писмени испит |
|
|||
семинарски радови |
30 |
усмени испит |
30 |
|||
колоквијуми |
30 |
|
|
|||
домаћи задаци |
10 |
|
|
|||
презентација пројекта |
|
|
|