Спецификација предмета за књигу предмета
Студијски програм  Саобраћај
Изборно подручје (модул) Заједнички модул
Врста и ниво студија Основне академске студије
Назив предмета Француски језик 2
Број ЕСПБ 4 Статус предмета (обавезни/изборни) Обавезни
Услов Нема посебних услова
Циљ
предмета
развој језичких вештина у језику струке (читање и разумевање краћих текстова), терминологија интернета, терминологија Европске уније за област саобраћаја, усавршавање комуникативне компетенције у области струке, разумевање, изражавање и интеракција у професионалном контексту, развијање продуктивних  модела употребе термина и остале стручне лексике у говору

Исход
предмета
Студент може да се усмено изражава у једноставнијим ситуацијама професионалне употребе језика, има проширен терминолошки фонд везан за интернет, мултимедије и Европску унију, користи лексичка средства специфична за свакодневну и професионалну комуникацију, познаје различите технике читања.
Садржај предмета  
Теоријска
настава
Обједињено усвајање знања језика и знања о језику и савременој француској  и франкофонској цивилизацији и култури, проширивање терминолошког фонда иманентног стручној области, рад на проблемима структура типичних за језик струке (номиналне и вербалне  фразе, активне и пасивне конструкције...), овладавање техникама усменог изражавања о проблемима и резултатима из дате  области  (прикази, излагања, краћи реферати), проширивање образаца говорне делатности путем дискусија о стручним проблемима, развијање способности читања специфичне стручне материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) Обједињено усвајање знања језика и знања о језику и савременој француској  и франкофонској цивилизацији и култури, проширивање терминолошког фонда иманентног стручној области, рад на проблемима структура типичних за језик струке (номиналне и вербалне  фразе, активне и пасивне конструкције...), овладавање техникама усменог изражавања о проблемима и резултатима из дате  области  (прикази, излагања, краћи реферати), проширивање образаца говорне делатности путем дискусија о стручним проблемима, развијање способности читања специфичне стручне материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог
Литература
1 B. Tauzin,  A. Dubois: Objectif Express, Hachette FLE, Paris, France, 2004
2 C. Lavenne et al.: Studio 60, Méthode de français, Didier, Paris,  France, 2001
3 чланци, материјали за DELF, TCF, TEF (www.ciep.fr)
, www.europa.eu
4 www.europa.eu
5  
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
Предавања Вежбе ДОН Студијски истраживачки рад Остали часови
2 1 0   5
Методе
извођења
наставе
интерактивна настава,вежбе (лексичке, граматичке), презентације, дискусије
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена Завршни испит поена
активност у току
предавања
30 писмени испит  
практична настава 30 усмени испит 40
колоквијуми      
семинари