Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
Студијски програм | Саобраћај | |||
Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||
Врста и ниво студија | Основне академске студије | |||
Назив предмета | Француски језик 2 | |||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Обавезни | |
Услов | Нема посебних услова | |||
Циљ предмета |
развој језичких вештина у језику струке (читање
и разумевање краћих текстова), терминологија интернета, терминологија
Европске уније за област саобраћаја, усавршавање комуникативне компетенције у
области струке, разумевање, изражавање и интеракција у професионалном
контексту, развијање продуктивних
модела употребе термина и остале стручне лексике у говору |
|||
Исход предмета |
Студент може да се усмено изражава у једноставнијим ситуацијама професионалне употребе језика, има проширен терминолошки фонд везан за интернет, мултимедије и Европску унију, користи лексичка средства специфична за свакодневну и професионалну комуникацију, познаје различите технике читања. | |||
Садржај предмета | ||||
Теоријска настава |
Обједињено усвајање знања језика и знања о језику и савременој француској и франкофонској цивилизацији и култури, проширивање терминолошког фонда иманентног стручној области, рад на проблемима структура типичних за језик струке (номиналне и вербалне фразе, активне и пасивне конструкције...), овладавање техникама усменог изражавања о проблемима и резултатима из дате области (прикази, излагања, краћи реферати), проширивање образаца говорне делатности путем дискусија о стручним проблемима, развијање способности читања специфичне стручне материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог | |||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Обједињено усвајање знања језика и знања о језику и савременој француској и франкофонској цивилизацији и култури, проширивање терминолошког фонда иманентног стручној области, рад на проблемима структура типичних за језик струке (номиналне и вербалне фразе, активне и пасивне конструкције...), овладавање техникама усменог изражавања о проблемима и резултатима из дате области (прикази, излагања, краћи реферати), проширивање образаца говорне делатности путем дискусија о стручним проблемима, развијање способности читања специфичне стручне материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог | |||
Литература | ||||
1 | B. Tauzin, A. Dubois: Objectif Express, Hachette FLE, Paris, France, 2004 | |||
2 | C. Lavenne et al.: Studio 60, Méthode de français, Didier, Paris, France, 2001 | |||
3 | чланци,
материјали за DELF, TCF, TEF (www.ciep.fr) , www.europa.eu |
|||
4 | www.europa.eu | |||
5 | ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | 0 | 5 | |
Методе извођења наставе |
интерактивна настава,вежбе (лексичке, граматичке), презентације, дискусије | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања |
30 | писмени испит | ||
практична настава | 30 | усмени испит | 40 | |
колоквијуми | ||||
семинари | ||||