Спецификација предмета за књигу предмета
Студијски програм  Саобраћај
Изборно подручје (модул) Заједнички модул
Врста и ниво студија Основне академске студије
Назив предмета Енглески језик 2
Број ЕСПБ 4 Статус предмета (обавезни/изборни) Обавезни
Услов Енглески језик 1
Циљ
предмета
Циљ учења је што природнија употреба енглеског језика у различитим ситуацијама и контекстима у области саобраћајне струке, рад на лексици из области саобраћаја, развијање стратегија које помажу разумевање текста и говорника, и развијање вештине превођења с енглеског на српски језик.
Исход
предмета
Од сваког студента се на крају курса очекује да може правилно да користи обрађену лексику, граматичке облике (именске сложенице, фразне глаголе, придеве, бројеве, чланове, прилоге, предлоге), да поставља питања и даје одговоре, да чита, разуме и преводи стручне текстове и извештава о њима.
Садржај предмета
Теоријска
настава
Именске сложенице. Фразни глаголи. Поређење придева. Бројеви. Чланови. Предлози. Прилози. Главне и зависне реченице. Превођење стручних текстова.
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) У току вежби студенти кроз решавање различитих задатака утврђују наставне јединице о којима је говорио наставник на предавањима.
Литература
1 Димковић-Телебаковић, Г. 2009. English in Transport and Traffic Engineering, V издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет.
2 Димковић-Телебаковић, Г. 2009. Тестови, задаци и теме из енглеског језика,V издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет.
3 Димковић-Телебаковић, Г. 2012. Some Elements of English Grammar,II издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет.
4  
5  
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
Предавања Вежбе ДОН Студијски истраживачки рад Остали часови
2 1 0   5
Методе
извођења
наставе
У настави се користe комбиновани метод (комуникативни, граматичко-преводни, аудио-визуелно-структурални) и разноврсне технике (рад у паровима или групама, индивидуални и фронтални рад). Настава се остварује кроз предавања, вежбе, консултације и самостални рад студената, који представљају јединствен процес.
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена Завршни испит поена
активност у току
предавања
10 писмени испит 40
практична настава   усмени испит 20
колоквијуми 20    
семинари 10