Спецификација предмета за књигу предмета | ||||||||||
Студијски програм | Саобраћај | |||||||||
Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||||||||
Врста и ниво студија | Основне академске студије | |||||||||
Назив предмета | Енглески језик 2 | |||||||||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Обавезни | |||||||
Услов | Енглески језик 1 | |||||||||
Циљ предмета |
Циљ учења је што природнија употреба енглеског језика у различитим ситуацијама и контекстима у области саобраћајне струке, рад на лексици из области саобраћаја, развијање стратегија које помажу разумевање текста и говорника, и развијање вештине превођења с енглеског на српски језик. | |||||||||
Исход предмета |
Од сваког студента се на крају курса очекује да може правилно да користи обрађену лексику, граматичке облике (именске сложенице, фразне глаголе, придеве, бројеве, чланове, прилоге, предлоге), да поставља питања и даје одговоре, да чита, разуме и преводи стручне текстове и извештава о њима. | |||||||||
Садржај предмета | ||||||||||
Теоријска настава |
Именске сложенице. Фразни глаголи. Поређење придева. Бројеви. Чланови. Предлози. Прилози. Главне и зависне реченице. Превођење стручних текстова. | |||||||||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | У току вежби студенти кроз решавање различитих задатака утврђују наставне јединице о којима је говорио наставник на предавањима. | |||||||||
Литература | ||||||||||
1 | Димковић-Телебаковић, Г. 2009. English in Transport and Traffic Engineering, V издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет. | |||||||||
2 | Димковић-Телебаковић, Г. 2009. Тестови, задаци и теме из енглеског језика,V издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет. | |||||||||
3 | Димковић-Телебаковић, Г. 2012. Some Elements of English Grammar,II издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет. | |||||||||
4 | ||||||||||
5 | ||||||||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||||||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови | ||||||
2 | 1 | 0 | 5 | |||||||
Методе извођења наставе |
У настави се користe комбиновани метод (комуникативни, граматичко-преводни, аудио-визуелно-структурални) и разноврсне технике (рад у паровима или групама, индивидуални и фронтални рад). Настава се остварује кроз предавања, вежбе, консултације и самостални рад студената, који представљају јединствен процес. | |||||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||||||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |||||||
активност у току предавања |
10 | писмени испит | 40 | |||||||
практична настава | усмени испит | 20 | ||||||||
колоквијуми | 20 | |||||||||
семинари | 10 | |||||||||