Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
Студијски програм | Саобраћај | |||
Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||
Врста и ниво студија | Основне академске студије | |||
Назив предмета | Немачки језик 2 | |||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Обавезни | |
Услов | Нема посебних услова | |||
Циљ предмета |
развој језичких вештина у језику свакодневице и језику струке (читање и разумевање краћих текстова), обогаћивање терминологије везане за област саобраћаја, усавршавање комуникативне компетенције у свакодневној комуникацији, разумевање, изражавање и интеракција у професионалном контексту, развијање продуктивних модела употребе термина и остале стручне лексике у говору | |||
Исход предмета |
усмено изражавање у једноставнијим ситуацијама професионалне употребе језика, проширен терминолошки фонд, употреба лексичких средстава специфичних за свакодневну и професионалну комуникацију, познавање различитих техника читања | |||
Садржај предмета | ||||
Теоријска настава |
развијање способности читања специфичне стручне
материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог, проширивање
терминолошког фонда иманентног професионалној и стручној области,
лингвопрагматички садржаји |
|||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | развијање способности разумевања на слух, проширивање образаца говорне делатности путем краћих дискусија, овладавање техникама усменог изражавања (прикази, излагања, краћи реферати) | |||
Литература | ||||
1 | N. Becker / J. Braunert, Alltag, Beruf & Co. 2, Hueber Verlag, Ismaning 2009 | |||
2 | Д.
Levy-Hillerich, S. Serena, K. Baric, E. Cickovska (Hrsg.): Mit Deutsch
studieren, arbeiten, leben. Arcipelago edicioni, Milano 2010 |
|||
3 | D. Macaire/G. Nicolas, Wirtschaftsdeutsch für Anfänger. Vorbereitung auf Beruf und Zertifikat, Klett, Stuttgart 2004 | |||
4 | ||||
5 | ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | 0 | 5 | |
Методе извођења наставе |
интерактивна настава, вежбе (лексичке, говорне), презентације, дискусије | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања |
30 | писмени испит | ||
практична настава | 30 | усмени испит | 40 | |
колоквијуми | ||||
семинари | ||||