| Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
| Студијски програм | Саобраћај | |||
| Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||
| Врста и ниво студија | Основне академске студије | |||
| Назив предмета | Немачки језик 2 | |||
| Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Обавезни | |
| Услов | Нема посебних услова | |||
| Циљ предмета |
развој језичких вештина у језику свакодневице и језику струке (читање и разумевање краћих текстова), обогаћивање терминологије везане за област саобраћаја, усавршавање комуникативне компетенције у свакодневној комуникацији, разумевање, изражавање и интеракција у професионалном контексту, развијање продуктивних модела употребе термина и остале стручне лексике у говору | |||
| Исход предмета |
усмено изражавање у једноставнијим ситуацијама професионалне употребе језика, проширен терминолошки фонд, употреба лексичких средстава специфичних за свакодневну и професионалну комуникацију, познавање различитих техника читања | |||
| Садржај предмета | ||||
| Теоријска настава |
развијање способности читања специфичне стручне
материје на нивоу глобалног, селективног и оријентационог, проширивање
терминолошког фонда иманентног професионалној и стручној области,
лингвопрагматички садржаји |
|||
| Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | развијање способности разумевања на слух, проширивање образаца говорне делатности путем краћих дискусија, овладавање техникама усменог изражавања (прикази, излагања, краћи реферати) | |||
| Литература | ||||
| 1 | N. Becker / J. Braunert, Alltag, Beruf & Co. 2, Hueber Verlag, Ismaning 2009 | |||
| 2 | Д.
Levy-Hillerich, S. Serena, K. Baric, E. Cickovska (Hrsg.): Mit Deutsch
studieren, arbeiten, leben. Arcipelago edicioni, Milano 2010 |
|||
| 3 | D. Macaire/G. Nicolas, Wirtschaftsdeutsch für Anfänger. Vorbereitung auf Beruf und Zertifikat, Klett, Stuttgart 2004 | |||
| 4 | ||||
| 5 | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 1 | 0 | 5 | |
| Методе извођења наставе |
интерактивна настава, вежбе (лексичке, говорне), презентације, дискусије | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
| активност у току предавања |
30 | писмени испит | ||
| практична настава | 30 | усмени испит | 40 | |
| колоквијуми | ||||
| семинари | ||||