Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
Студијски програм | Саобраћај | |||
Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||
Врста и ниво студија | Oсновне академске студије | |||
Назив предмета | Француски језик 1 | |||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Oбавезни | |
Услов | Нема посебних услова | |||
Циљ предмета |
Проширивање и обогаћивање језичке комуникативне
компетенције, увод у терминологију интернета, увод у терминологију Европске
уније за област саобраћаја, развијање способности укључивања у области
специфичне за свакодневну и будућу професионалну активност студената,
усавршавање језичких вештина (читање, разумевање, писање, говор), упознавање
са културом, обичајима и начином мишљења народа француског говорног подручја
|
|||
Исход предмета |
Студент је оспособљен за: адекватну примену језика у одговарајућим ситуацијама (регистри свакодневне формалне или неформалне комуникације), разумевање писаних текстова на различитим језичким нивоима, овладавање краћим писаним формама, боље разумевање језичке и културне свакодневице земаља француског говорног подручја и употребу основне терминологије везане за примену интернета и тенденције развоја саобраћаја у Европи. | |||
Садржај предмета | ||||
Теоријска настава |
Обједињено усвајање знања језика и знања о
језику и цивилизацији, обнова раније усвојене грађе на нивоу морфолошких,
лексичких и синтаксичких јединица, рад на проблемима изговора и правописа,
анализа и продукција језичких јединица у равни реченице, одломка, дискурса,
овладавање техникама разумевања писаног текста из области струке (уочавање
специфичних лексичких, граматичких и изражајних средстава), усвајање основне
стручне терминологије, проширивање говорних образаца |
|||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Обједињено усвајање знања језика и знања о
језику и цивилизацији, обнова раније усвојене грађе на нивоу морфолошких,
лексичких и синтаксичких јединица, рад на проблемима изговора и правописа,
анализа и продукција језичких јединица у равни реченице, одломка, дискурса,
овладавање техникама разумевања писаног текста из области струке (уочавање
специфичних лексичких, граматичких и изражајних средстава), усвајање основне
стручне терминологије, проширивање говорних образаца |
|||
Литература | ||||
1 | B. Tauzin, A. Dubois: Objectif Express, Hachette FLE, Paris, France, 2004 | |||
2 | Lavenne, Ch et al.: Studio 60, Méthode de français, Didier, Paris, France, 2001 | |||
3 | чланци, материјали за DELF, TCF, TEF (www.ciep.fr) | |||
4 | ||||
5 | ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | 5 | ||
Методе извођења наставе |
интерактивна настава, вежбе (лексичке, граматичке), презентације, дискусије | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања |
30 | писмени испит | 40 | |
практична настава | 30 | усмени испит | ||
колоквијуми | ||||
семинари | ||||