Спецификација предмета за књигу предмета
Студијски програм  Саобраћај
Изборно подручје (модул) Заједнички модул
Врста и ниво студија Основне академске студије
Назив предмета Енглески језик 1
Број ЕСПБ 4 Статус предмета (обавезни/изборни) Обавезни
Услов Студент је већ раније учио Енглески језик.
Циљ
предмета
Циљ учења је што природнија употреба енглеског језика у различитим ситуацијама и контекстима у области саобраћајне струке, савладавање гласовног система и основа граматике енглеског језика, усвајање основне терминологије различитих области саобраћајне струке и постепено развијање језичких вештина / способности слушања, разумевања, говора, читања и писања.
Исход
предмета
Очекује се да сваки студент након завршетка курса може да употребљава основне граматичке категорије коректно, да покаже да је савладао кључне термине и фразе из различитих области саобраћајне струке, да је у стању да прочита и преведе краће текстове који су обрађени у току наставе и да о њима може да говори јасно и смислено.
Садржај предмета
Теоријска настава  Гласови у енглеском језику. Времена (актив / пасив). Директни / Индиректни говор. Партиципи. Герунд. Модални глаголи. Кондиционалне реченице. Ред речи у реченици. Обрада тема општег карактера: моја професија - образовање, универзитет, факултет. Увођење у основну терминологију различитих области саобраћајне струке. Постепено развијање комуникативних вештина / способности.
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) У току вежби студент кроз решавање различитих задатака утврђује наставне јединице о којима је говорио наставник на предавањима.
Литература
1 Димковић-Телебаковић, Г. 2009. English in Transport and Traffic Engineering, V издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет. 
2 Димковић-Телебаковић, Г. 2009. Тестови, задаци и теме из енглеског језика, V издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет. 
3 Димковић-Телебаковић, Г. 2012. Some Elements of English Grammar, II издање, Београд: Универзитет у Београду, Саобраћајни факултет.
4  
5  
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
Предавања Вежбе ДОН Студијски истраживачки рад Остали часови
2 1 0   5
Методе
извођења
наставе
У настави се користe комбиновани метод (комуникативни, граматичко-преводни, аудио-визуелно-структурални) и разноврсне технике (рад у паровима или групама, индивидуални и фронтални рад). Настава се остварује кроз предавања, вежбе, консултације и самостални рад студената, који представљају јединствен процес.
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена Завршни испит поена
активност у току
предавања
10 писмени испит 40
практична настава   усмени испит 20
колоквијуми 30    
семинари