Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
Студијски програм | Саобраћај | |||
Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||
Врста и ниво студија | Основне академске студије | |||
Назив предмета | Немачки језик 1 | |||
Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Oбавезни | |
Услов | Нема посебних услова | |||
Циљ предмета |
развијање језичке комуникативне компетенције, увод у терминологију интернета, овладавање основном терминологијом саобраћаја, развијање способности укључивања у области специфичне за свакодневну и будућу професионалну активност студената, усавршавање језичких вештина, упознавање са културом, обичајима и начином мишљења народа немачког говорног подручја (основни лингвопрагматички садржаји) | |||
Исход предмета |
адекватна примена језика у одговарајућим ситуацијама (регистри формалне и неформалне комуникације), разумевање писаних текстова на различитим језичким нивоима, овладавање краћим писаним формама, боље разумевање језичке и културне свакодневице земаља немачког говорног подручја, употреба основне терминологије везане за примену интернета и тенденције развоја саобраћаја | |||
Садржај предмета | ||||
Теоријска настава |
овладавање техникама разумевања писаног текста
из области струке (уочавање специфичних лексичких, граматичких и изражајних
средстава), овладавање терминима специфичним за студентско и професионално
окружење |
|||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | рад на проблемима изговора и правописа, продукција језичких јединица у равни реченице, усвајање основне стручне терминологије, усвајање и проширивање говорних образаца | |||
Литература | ||||
1 | N. Becker / J. Braunert, Alltag, Beruf & Co. 1, Hueber Verlag, Ismaning 2009. | |||
2 | D. Levy-Hillerich, S. Serena, K. Baric, E. Cickovska (Hrsg.): Mit Deutsch studieren, arbeiten, leben. Arcipelago edicioni, Milano 2010 | |||
3 | G. Hasenkamp, Leselandschaft, Verlag für Deutsch, Ismaning 2002. | |||
4 | ||||
5 | ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | 5 | ||
Методе извођења наставе |
интерактивна настава, вежбе (лексичке, говорне), презентације, дискусије | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
активност у току предавања |
30 | писмени испит | 40 | |
практична настава | 30 | усмени испит | ||
колоквијуми | ||||
семинари | ||||