| Спецификација предмета за књигу предмета | ||||
| Студијски програм | Саобраћај | |||
| Изборно подручје (модул) | Заједнички модул | |||
| Врста и ниво студија | Основне академске студије | |||
| Назив предмета | Француски језик 3 | |||
| Број ЕСПБ | 4 | Статус предмета (обавезни/изборни) | Изборни | |
| Услов | Нема посебних услова | |||
| Циљ предмета |
Развијање продуктивних модела употребе термина и остале стручне лексике у писању краћих форми, усавршавање техника анализе и продукције на текстовима из појединих области струке, овладавање техникама писаног изражавања о проблемима и резлутатима из области уже струке (прикази, излагања, реферати) | |||
| Исход предмета |
Студент влада различитим техникама писаног изражавања, способан је да анализира текстове из области струке и користи их као модел за продукцију сопствених писаних форми, може да користи пословну, општенаучну и стручну терминологију, може да примењује говорне обрасце у ситуацијама примереним будућем професионалном усмерењу. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Теоријска настава |
Обједињено усвајање знања језика и знања о
језику и о савременој француској и франкофонској култури и цивилизацији,
функционална анализа реченица и дискурса са тежиштем на развијању способности
реконструкције датих језичких јединица, овладавање техникама писаног
изражавања о проблемима и резултатима из области свакодневне комуникације и
уже струке (биографије, пословна писма, прикази, излагања, краћи реферати,
резимеи), усавршавање језичке комуникативне компетенције у ситуацијама
употребе језика за стручну комуникацију |
|||
| Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Обједињено усвајање знања језика и знања о
језику и о савременој француској и франкофонској култури и цивилизацији,
функционална анализа реченица и дискурса са тежиштем на развијању способности
реконструкције датих језичких јединица, овладавање техникама писаног
изражавања о проблемима и резултатима из области свакодневне комуникације и
уже струке (биографије, пословна писма, прикази, излагања, краћи реферати,
резимеи), усавршавање језичке комуникативне компетенције у ситуацијама
употребе језика за стручну комуникацију |
|||
| Литература | ||||
| 1 | A. Monnerie-Goarin et al.: Métro Saint-Michel, CLE International, Paris, France, 2006 | |||
| 2 | J. Tolas: Le français pour les sciences, PUG, Grenoble, France, 2004 | |||
| 3 | R. Menand et al.: Taxi 2, Hachette-FLE, Paris, France, 2003 | |||
| 4 | одабрани аутентични текстови и аудио материјали | |||
| 5 | ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 1 | 0 | 5 | |
| Методе извођења наставе |
интерактивна настава, вежбе (лексичке, граматичке), презентације, дискусије | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |
| активност у току предавања |
30 | писмени испит | 40 | |
| практична настава | 30 | усмени испит | ||
| колоквијуми | ||||
| семинари | ||||