Спецификација предмета за књигу предмета | ||||||||||
Студијски програм | Саобраћај | |||||||||
Изборно подручје (модул) | ||||||||||
Врста и ниво студија | Докторске студије | |||||||||
Назив предмета | Теорија телекомуникационог саобраћаја |
|||||||||
Број ЕСПБ | 7 | Статус предмета (обавезни/изборни) | изборни | |||||||
Услов | нема посебних услова | |||||||||
Циљ предмета |
Проучавање фундаменталних модела телекомуникационог саобраћаја у процесу дистрибуције информација. | |||||||||
Исход предмета |
Кандидат се осамостаљује за одабир и примену теоријских метода у решавању конкретних проблема. | |||||||||
Садржај предмета | ||||||||||
Теоријска настава |
Теоријски појмови, информациони токови и саобраћај. Саобраћајни модели у класичним телекомуникационим мрежама. Саобраћајни модели широкопојасних мрежа. Саобраћај бежичних хетерогених мрежа. Перформансе Интернет саобраћаја. Параметри, механизми и архитектуре QoS. Мерења пакетског саобраћаја и примена ауторегресионих модела у процесу анализе. | |||||||||
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | ||||||||||
Литература | ||||||||||
1 | M. Schwartz, Telecommunication Networks: Protocols, Modeling and Analysis, Add.-Wes. Pub. Comp., 1987. | |||||||||
2 | Akimaru H, Kawashima K. Teletraffic: Theory and Applications. Springer-Verlag, 1993. | |||||||||
3 | O. I. Shelhin et all., Self-Similar Processes in Telecommunications, J. Wiley&Sons, 2007. | |||||||||
4 | M. Stasiak et all., Modelling and Dimensioning of Mobile Networks, J. Wiley&Sons, 2011. | |||||||||
5 | Одабрани радови IEEE ComSoc Digital Library | |||||||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||||||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови | ||||||
3 | 3 | 8 | ||||||||
Методе извођења наставе |
Предавања ех-катедра и студијски истраживачки рад. | |||||||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||||||||
Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |||||||
активност у току предавања |
писмени испит | |||||||||
практична настава | усмени испит | 50 | ||||||||
колоквијуми | ||||||||||
семинари | 50 | |||||||||