| Спецификација предмета за књигу предмета | ||||||||||
| Студијски програм | Саобраћај | |||||||||
| Изборно подручје (модул) | ||||||||||
| Врста и ниво студија | Докторске академске студије | |||||||||
| Назив предмета | Оптимизација транспортних процеса у системима друмског транспорта робе | |||||||||
| Број ЕСПБ | 7 | Статус предмета (обавезни/изборни) | изборни | |||||||
| Услов | нема посебних услова | |||||||||
| Циљ предмета |
Циљ предмета је да студенти буду оспособљени да самостално планирају транспортне процесе који се одвијају у сложеним пословним системима са циљем њихове оптимизације. Биће у стању да критикују улогу стандарда за мерење перформанси, да примене пословне моделе изврсности и примене одрживе пословне праксе. | |||||||||
| Исход предмета |
Студенти ће бити оспособљени да применом процеса и потпроцеса у друмском транспорту дају самосталне предлоге за унапређење система и подсистема транспорта. | |||||||||
| Садржај предмета | ||||||||||
| Теоријска настава |
Транспортни процеси у сложеним пословним системима. Утицај спољних и унутрашњих фактора на развој процеса. Планирање процеса. Алати за управљање процесима. Примери добре праксе. Одрживе пословне праксе које обједињавају комерцијалну и еколошку димензију организационих циљева и пракси. Осмишљавање пословних актера, процеса и стварање вредности као основе за управљање перформансама организације. Квантитет и квалитет података за мерење перформанси. Сценарија планирања одрживих пословних пракси. Управљање физичким и људским ресурсима. | |||||||||
| Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад) | Самосталан истраживачки рад у договору са наставником. | |||||||||
| Литература | ||||||||||
| 1 | Julnes. P.D. (2009), Performance-Based Management Systems - Effective Implementation and Maintenance, CRC Press, Boca Raton, FL, USA | |||||||||
| 2 | Slack N., Chambers S., Johnston R. (2007), Operations management, fifth edition, Pearson Education Limited, Harlow, England | |||||||||
| 3 | Button K., Hensher D. (2005) Handbook of Transport Strategy, Policy and Institutions, Elsevier, Netherlands | |||||||||
| 4 | Cookins G. (2004) Performance Management - Finding the Missing Pieces (to Close the Intelligence Gap), John Wiley & Sons, Inc, New Jersey, USA | |||||||||
| 5 | Cole S. (2005) Applied Transport Economics - Policy, Managament & Decision Making, Kogan Page, London | |||||||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||||||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски истраживачки рад | Остали часови | ||||||
| 3 | 3 | 8 | ||||||||
| Методе извођења наставе |
||||||||||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||||||||
| Предиспитне обавезе | поена | Завршни испит | поена | |||||||
| активност у току предавања |
писмени испит | |||||||||
| практична настава | усмени испит | 50 | ||||||||
| колоквијуми | ||||||||||
| семинари | 50 | |||||||||