Спецификација предмета за књигу предмета
Студијски програм  САОБРАЋАЈ
Изборно подручје (модул)  
Врста и ниво студија докторске академске студије
Назив предмета Маркетинг безбедности саобраћаја
Број ЕСПБ 7 Статус предмета (обавезни/изборни) изборни
Услов  
Циљ
предмета
Овладавање теоријским и практичним знањима у области друштвеног маркетинга, акција и кампања у безбедности саобраћаја. Оспособљавање  за самосталан  истраживачки рад.
Исход
предмета
По завршетку курса сваки студент ће бити способан да дефинише акције и кампање као део система мера у безбедности саобраћаја, да дефинише друштвени маркетинг као део система утицаја на друштво и безбедност саобраћаја, да анализира и формира акцију или кампању у безбедности саобраћаја, да дефинишe значај маркетинга као део унапређења безбедности саобраћаја.
Садржај предмета
Теоријска
настава
Друштвени маркетинг; Кампање; Кампање у безбедности саобраћаја; Акције у безбедности саобраћаја; Информативне кампање; Утицај појединих јавности на кампање и утицај кампања на поједине јавности; Саставни делови кампање; Улога медија и осталих средстава на кампање у безбедности саобраћаја; Подршка кампањи; Анализа нивоа безбедности пре и после кампања – оцена утицаја кампања; Анализа нивоа безбедности саобраћаја пре и после примене мера за унапређење; Акција и кампања за задату тему у безбедности саобраћаја са предлогом мера;
Практична настава (вежбе, ДОН, студијски истражива-чки рад)  
Литература
1 Р. Драгач, М. Вујанић: Безбедност саобраћаја II deo, Саобраћајни факултет у Београду, Београд, 2002.
2 Липовац, К: Безбедност саобраћаја, Службени лист, Београд, 2008.
3 Elvik and Vaa, The Handbook of Road Safety Measures, 2004
4 B. Elliot, Effective road safety campaigns: a practiical hanbook, Federal office of road safety, Australia, 1989.
5 TRANSPORTATION RESEARCH. PART F, Traffic Psychology & Behaviour, ЕLSEVIER
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
Предавања Вежбе ДОН Студијски истраживачки рад Остали часови
3     3 8
Методе
извођења
наставе
предавања ex-катедра, powerpoint презентације, студијски истраживачки рад
Оцена знања (максимални број поена 100)
Предиспитне обавезе поена Завршни испит поена
активност у току
предавања
  писмени испит  
практична настава   усмени испит 50
колоквијуми      
семинари 50